Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 14 kwietnia 2011

ach och

Ach śnił mi się dzisiaj mój "J" 
Aż mi głupio, tak perfidnie przesłodzony sen mi się śnił ... 


Przytulasty i w ogóle aż mnie naszło na naszą piosenkę:


He he dodam, że mój chłopak uczy się grać na fortepianie i czasami gra mi tą piosenkę, ja się rozmarzę, a on pyta "no i co wali Ci już serce ??"  On to zawsze potrafi mnie wprowadzić w zakłopotanie:) Ale fajnie się tak czasami rozmarzyć. Ostatnio właśnie się tak przytulam a on mówi odnośnie tej piosenki " to o nas " a ja takie rozczulenie i maślane oczka i w momencie jak Julia przebija się sztyletem "J" mówi "tylko nie waż się tak robić na mojej nowej wykładzinie" a ja ... eee ?? Ach to jego poczucie humoru...
Ach kiedy on skończy ten remont... bo tęskni mi się ;(

10 komentarzy:

  1. Ach ten J i jego dowcipasy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. He he poczucie humoru to ma zabójcze :D i czasami nie wiem czy się śmiać czy płakać;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się kochana ostatnio rozczulasz ... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ♥j. to twój chłopak tak czy tamten facet bo już nie ogarniam ?.♥

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe-faceci i ich rozbrajanie nastroju! :D są w tym mistrzami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja podobno nie wyglądam na swój wiek więc może też wolno mi się skusić na under20 :D
    Najważniejsze działanie-napis na opakowaniu może być dowolny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za dodanie się do obserwatorów, ja również się dodaję.
    Śliczne rysunki, naprawdę :>.
    Swego czasu interesowałam się mangą, lecz porzuciłam ją dla szkicowania węglem.
    Twój chłopak ma odmienne poczucie humoru, ale i tak Ci zazdroszczę tego, że gra na fortepianie.

    OdpowiedzUsuń