Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 18 kwietnia 2011

;)

Dzisiaj idę pomalować do pracowni:) Jutro jadę z chłopakiem na lotnisko i nie będzie mnie,  hi hi Mam pomagać puszczać szybowce nie wiem czy on mówi poważnie, ale jeśli tak to nie wiem czy dam sobie radę:(Nie wiem czy to nie na zbyt odpowiedzialne zadanie jak dla mnie XD
Przy okazji pobiegam z obiegówką. Dostanę wreszcie mój dyplom Malarza;D Więc nie będzie mnie. Teraz na weekend byłam w szkole co za nuda:( Metaloznawstwo BLEEE  a "J" mówi przyda Ci się będziesz potrafiła odróżniać metale, a ja taki zonk, przez całą drogę miałam wykład z tego jak obsługiwać zmywarkę... Pocieszające jest to, że nie będę musiała już myć naczyń ręcznie ;D he he

5 komentarzy:

  1. Przydałaby mi się jakaś zmywara :P

    Pokaż nam więcej swoich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję.
    Chciałabym puszczać szybowce, naprawdę.
    A co to jest metaloznawstwo :o?
    Nie jest tak źle z myciem ręcznie :pp.

    OdpowiedzUsuń
  3. zmywarka to naprawdę jest zbawienie :)) !

    OdpowiedzUsuń
  4. no tak ale w akademiku to by albo od razu ukradli, albo zniszczyli ;) poza tym tam aż tak nie brudzisz w sumie nie :))

    dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się twój blogspot :)
    zapraszam do mnie
    http://miaugosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń