Łączna liczba wyświetleń

środa, 20 kwietnia 2011

Sera Mu!!!

He he Sera Mu :D  ale Czarodziejka ;D Nie wymaga to chyba komentowania ... Rama Każdy pamięta chyba Sailor Moon więc nie muszę opowiadać:D
A teraz z innej beczki, nie znoszę tych wszystkich procedur musiałam wszystkie biblioteki obejść w mieście z obiegówką tylko po to, żeby dowiedzieć się, że nie dostanę dyplomu bo nie mam płytki CD ze swoimi pracami ... I wróciłam do domu ... Na lotnisku nie byłam bo loty odwołane :( Jutro jadę jeszcze raz z płytką

6 komentarzy:

  1. omg ale babka na filmiku... rama :D

    no tak to jest niestety z tymi załatwianiami w różnych urzędach ech......

    OdpowiedzUsuń
  2. No przez jakąś płytę CD nie możesz odebrać dyplomu? Biurokracja :/
    A filmik mi się nie wyświetla...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do udziału w konkursie, który odbywa się u mnie na blogu!
    Do wygrania wysokie, żółte szpiki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj jaka mała stópka ;)najwyżej jak wygrasz to pomyślimy nad inną nagrodą

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha - ekstra filmik (^-^)! Kto nie zna Sailor Moon ten nie zrozumie. Ostatnio robiłam powtórkę wszystkich openingów do tego właśnie anime - piosenki są ekstra, łezka się w oczodole zakręciła. Cium :*

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja właśnie oglądałam jakiś czas temu odcinki:) tak na przypomnienie:D Świetnie tak powspominać ;D

    OdpowiedzUsuń