Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Takie tam

He he więc napiszę coś o sobie, tam na zdjęciu to jestem ja kilka lat temu XD he he ale dupa ze mnie :D a ten gość to Gary, kochałam się w nim prze 8 lat i nawet uzbierałam 1200 zł na wyjazd do niego,,, Tyle, że kolega z którym miałam jechać się obraził... I jakoś nie wypaliło...  Pamiętam jak dziś jak moje koleżanki komentowały każdą wzmiankę o nim "Jak może Ci się podobać taki stary dziad nie mógł by Ci się podobać jakiś młodszy?? on jest koszmarny... "  A ja i tak do dzisiaj uważam, że Gary wymiata ;D No nie uwłaczając mojemu chłopakowi ^^ Miłość platoniczna to trochę co innego ;D

5 komentarzy:

  1. haha to ja robiłam to zdjęcie :D tekturowy Gary w podrzędnym kinie ;) sama mam takie z Voldemortem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. He he ja jeszcze mam za rączkę z Garym, ale je gdzieś posiałam ;D Fajnie było premiera Zakonu Feniksa:D Idziesz ze mną na Insygnia Śmierci?? Bo znowu pójdę sama to się załamie, albo znowu mój chłopak powie, że na to nie idzie i pójdziemy na dwa różne filmy w osobnych salach jak ostatnio:(

    OdpowiedzUsuń
  3. zobaczymy jeszcze, bo premiera chyba dopiero w listopadzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Love Gary i HP (chociaż powinnam już być na to za stara ) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. He he Ja też jestem za stara, ale w kinie dzieci mnie popychają, bo myślą, że jestem od nich młodsza XD OOO dają mi 15 lat a mam chłopaka o 15 lat starszego XD he he Ja czekam na premierę i czekam i nic... :( Byłam na premierze I części Insygniów;D

    OdpowiedzUsuń