Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 3 maja 2011

he he cale wakacje zaplanował mi ktoś inny XD

Heh okazuje się, że chyba nie będę miała kompletnie czasu na nic w wakacje Xd "J" już sobie wymyślił, że będę jeździć z nim na lotnisko hangarować samoloty ... i robić jakieś protokoły ... heh chyba przecenia mnie XD Góry też już zaplanował  na niedługo, a ja mam dentystę, okulistę i  ginekologa... Egzamin na studia dodatkowo (te drugiego stopnia malarstwo oczywiście) No i ogólnie potem jeszcze coś o Alpach mówił, że pojedziemy. Jachty w sierpniu i  najważniejsze obiecał mnie zabrać na koncert Helloweena mój ulubiony zespół słucham ich od dziecka aaaa ale będę skakać ha ha !!!



Helloween
W ogóle nie wiem czy jechać z nim na te Axalp w zeszłym roku się nie zgodziłam (Axalp to takie pokazy lotnictwa wojskowego w Szwajcarii, że się stoi na górze i wszystkie samoloty latają na wysokości twojego wzroku...) zimno tam będzie i w ogóle... brrr może dam się namówić w tym roku ... 

Ach sory czasami się muszę tak na wywnętrzać bo nie wytrzymam ;) Taką już mam naturę he he 

Heh dzisiaj rano zaskoczył mnie śnieg... Dostałam parasol "J"  z zawiadomieniem "nie jakiś tam byle jaki tylko włoski...:D i szpan..." I szłam z takim parasolem wielkim, że ledwo go trzymałam XD  ale zimno w środku maja... grrr "J" się skarżył, że kurczaki mu pomarzną :D ( hoduje kury) cip cip cip ...:D

1 komentarz:

  1. WOW! Ja Ci powiem, że chętnie bym się na wszystko zgodziła...
    U mnie tylko praca, więc zazdroszczę każdemu kto może sobie pozwolić ta takie wakacje.

    OdpowiedzUsuń