Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 31 maja 2011

Mistrzostwa szybowcowe Polski.


W weekend byłam z moim chłopakiem na mistrzostwach szybowcowej Polski:) He he było bardzo fajnie, podczepiałam szybowce i w ogóle... Wszyscy myśleli, że mam 12 lat i mój chłopak to mój tatuś :D he he rama jak nie wiem ;)


Minę mam ogólnie bardzo dziwną... heh, ale zdjęcie całkiem ok ;D Zjarałam się masakrycznie, na zdjęciach tego nie widać, ale na żywo to mam taką czerwoną klatę... no twarz jest brązowa więc nie narzekam, tylko mam od okularów białe obramowanie ;D i białe powieki, bo okulary były z filtrem ...


Oczywiście tu ja z liną... Przylatywał samolot, trzeba było biec po line i z liną do szybowca zaczepić... potem samolot holował szybowiec w powietrze i tam wypuszczał:D Mój chłopak na końcu też latał, ja oczywiście na dole oczekiwałam na jego powrót... malując sobie ;D


He he jak jakiś słoneczny patrol tylko, że z liną ;D he he ...
Ja zaraz idę do dentysty, a potem znowu wracam na lotnisko ;D

5 komentarzy:

  1. ciekawie:P


    ZAPRASZAM DO MNIE ;) NOWA NOTKA :

    www.arynsa-arynsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog.
    + dodasz mnie do obserwowanych. ?
    Odwdzięczę się.

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś dziwną postacią jak dla mnie :)
    polecam pooglądanie jakiś filmików z makijażem, bo te które prezentujesz tutaj na blogu, nie pasują Ci po prostu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu dziwna?? Oglądałam nieraz filmiki z tutorialami makijażowymi...

    OdpowiedzUsuń