Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 12 maja 2011

Nowy fryz,


Dodaję fotkę widać na niej nie tylko moją nową fryzurę, ale także mój ubiór na dziś he he szłam sobie wczoraj wieczorem trochę inaczej ubrana ale ogólnie też miałam mini i te szpilki, to koło hotelu szłam w okolicy oczywiście do mojego chłopaka, i tak sobie idę ... stoją trzej faceci, ja przechodzę i słyszę jeden się krztusi a drugi do niego " o zakrztusił się pan rosołkiem, to wszystko przez te szpilki- takie wysoookie..." :D a ja taki zonk i w śmiech ...XD rama



Niestety się mówi znowu robione telefonem, ale jako tako widać:)


A tutaj już zbliżenie na nową fryzurę :) he he nawet fajna do póki mi ktoś nie pojedzie XD ... ech

2 komentarze:

  1. Zapraszam serdecznie do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. super fryzurka i zazdroszczę figury :D pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń