Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 11 sierpnia 2011

:*:*:*


Sweetaśna foteczka u Agaci:D hi hi Kiepska troszeczkę bo światło nie odpowiednie... Byłam u mniej na ploteczkach:D
Zamulam dzisiaj strasznie. J robił rury XD remontu to on chyba nie skończy za sto lat XD  he he. Pojechał do IKEI może łóżko kupi XD hi hi Bo tamto się połamało na pół ...:P


Mój makijaż na dziś:)
O tuż staram się robić naturalne i delikatne makijaże, nie znoszę jak dziewczyny mają tone tapety nałożoną jak by szpachlą... ale to przecież ich sprawa jak się malują:P. Ja osobiście nie nakładam podkładu tylko sam puder, moja cera tego nie wymaga, poza tym jest strasznie alergiczna... Bardzo polecam pudry mineralne sypkie, transparentne, osobiście sama taki posiadam i sprawdza się rewelacyjnie! Napiszę kiedyś o nim i dam zdjęcie:) Superowa jest też szminka utleniająca,(pomysł Agaci) daje ona kolor jak by wtapiający się w usta, przez co nie pozostawia nigdzie śladów:) Mój J nie znosi jak się czymś nasmaruję;):PPP  He he czuję się trochę jak taki dziwak czasami, bo nie znam zbyt wiele osób, które jak ja się nie farbują i malują tak delikatnie... ale ja stawiam na naturalność:P i dobrze mi z tym ;) Najważniejszym krokiem jeśli chodzi o mój typ urody jest podkreślenie brwi i oczu... nie obejdę się bez cieni do brwi oraz tuszu do rzęs, jest to podstawą:) Ponieważ mam całkiem jasne brwi i rzęsy (mój chłopak pytał kiedyś czemu nie mam rzęs... a ich po prostu nie widać są tak jasne) Porażka  totalna... ;/ Wszystko przez to, że jestem naturalną blondynką... ale taka już moja uroda;)  Hmm Co bym jeszcze mogła napisać o moich makijażach... Jeśli już używam kolorów, preferuję pastelowe... J kupił mi pigmenty z MACa  i mam teraz problem ponieważ totalnie nie umiem ich użyć... znaczy się jasne kolory są git, ale te ciemne sprawiają mi trudności gdyż nawet niewielka ich ilość powoduje, że wyglądam jak jakaś "ździra" He he  są za mocne totalnie, może ktoś mi poradzi jak używać pigmentów?? Mam też problem z kredkami do oczu. Nie chcą za nic zostawać na linii wodnej oka...Kupiłam już masę kredek i żadna nie zostaje...:( Powiedzcie co robicie, że wam zostaje?? Moje koleżanki nie mają z tym problemu... Może dlatego, że jestem alergiczką, i zaraz płaczą mi oczy...


A tu zdjęcie z Agacią mam nadzieję, że nie będzie mi miała za złe, że dodaję na bloga nasze zdjęcia:) Rama jak strasznie się zmieniłyśmy:)


A teraz wyglądamy tak:) Ale Agacia schudła:) Dba o siebie i w ogóle, stara się zdrowo odżywiać i takie tam:) Nie to co inni, najpierw o siebie nie dbają, a potem użalają się nad sobą, że są taacy biedni... Żeby coś wyjąć trzeba najpierw włożyć, a nie myślą ludzie, że będą siedzieć przed kompem i jeść chipsy a ćwiczenia same się zrobią:D:P

Ach znowu zrobię takiego długiego posta i co będzie;D ?? He he
Nie ma co :D
  No więc mam nadzieję, że odpowie mi ktoś na pytania które zadałam:)
Pozdrawiam was:):*

9 komentarzy:

  1. Jak używasz ciemnego pigmentu to wpierw nałóż na powiekę jako bazę białej kredki i rozetrzyj ją pędzelkiem :) Co do tego, że nie zostaje Ci kredka na linii wodnej to po prostu przez to że masz alergię, kup sobie jakąś z linii antyalergicznych kosmetyków.http://www.alergia.med.pl może tu coś znajdziesz :) P.s Zmiany jak najbardziej na plus.
    A Twoja naturalność jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. robiłam kiedyś tak, ale właśnie kredka powoduje, że cień jest intensywniejszy... Muszę czegoś poszukać anty alergicznego, ale mam z tym straszny problem:( Dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejjj, ale za to jaka nagroda za trudne i długie poszukiwania! za takim cudeńkiem to warto pochodzić, oj tak, tak <3
    // oryginalne kasety? achhh, szczęściara! ja ogólnie bardzo lubię Nirvanę, ale teraz mam jakąś fazę na kilka piosenek, intensywniejszą niż zazwyczaj ;p genialne są!

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię bardzo :)
    wczoraj z przyjaciółką za to szalałam na wspomnianym na Muffinie 'Come as you are' i 'Smells like a teen spirit' Oh, to dopiero był szał :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli o Nirvanie tu plotkujecie to mam dla Ciebie Newsa Doroto :D Dzięki Tobie zdałam jeden z egzaminów gdyż dr zapytał o to: dlaczego Kurt Cobain popełnił samobójstwo. Od razu powiedziałam, że moja psiapsióła uwielbia Nirvanę i dzięki temu znałam odpowiedź. Uratowałaś mnie :)) ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. O super ;D Na coś się przydaje:D Hi hi

    OdpowiedzUsuń
  7. a czym nakładasz pigmenty? Bo może w tym tkwi problem? A co do kredek na linii wody, przetestuj NOUBĘ. Mam z tej firmy białą kredkę i trzyma się cały czas, nie tylko u mnie. Mam nadzieję, że czarna jest taka sama, bo zamierzam ją kupić. Dobrze trzyma się też Lancome, ale ciężko się nią maluje w tym miejscu, za to Nouba jest fajnie miękka i od razu zostawia kolor.

    OdpowiedzUsuń
  8. zmiana wiadomo, na ogromny +!

    OdpowiedzUsuń