Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 30 sierpnia 2011

Makijaż w brązach:)

Heja:) 

Pokażę wam dzisiaj mój nowy makijaż, nie robiłam jeszcze takiego:) 


Najpierw nałożyłam kredkę, na nią biały cień do powiek, następnie kilka różnych odcieni brązu. Wykończyłam czarnym eyelinerem KOBO. Na dolną powiekę nałożyłam fioletową kredkę, oczywiście nie można zapomnieć o zalotce i tuszu do rzęs:D



Nom myślę, że z makijażem było by na tyle:)  
Zamierzam kupić sobie Kajal 
(Drobny pył (proszek) używany przez kobiety arabskie już w starożytności.
Produkowany ze sproszkowanych naturalnych barwników.Pozwala osiągnąć orientalny i zmysłowy wygląd oczu.
Zamyka naczynka krwionośne w oku, dzięki czemu białka robią się śnieżno białe, uwydatnia kolor tęczówki.Oprócz roli kosmetycznej, kohl spełnia rolę zdrowotną.Arabowie uważają kohl tzw. szminkę do             
oczu za znakomity środek profilaktyczny i leczniczy.Kohl stosowany jest w krajach arabskich, aby zapobiec takim chorobom oczu, jak jaglica (trachoma, zapalenie oczu) czy stany zapalne spojówek.Niweluje szkodliwy wpływ słońca.)

Tak przynajmniej piszą na aukcji:) Testowałam u Agaty i nie uczulał mnie, więc myślę, że to dobry pomysł:D
Więc na pewno napiszę jak mi się go używa ;) 


 A tak przy okazji, mój nowy filmik z rysunkiem:0 

8 komentarzy:

  1. Hej, może się poobserwujemy?
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny makijaz, taki delikatny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny ten makijaż - taki delikatny, ale mimo wszystko go widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż , ale ja stawiam tylko na rzęsy ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż jest w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja cienie używam, baaaaardzo rzadko, w sumie to tylko na sesje. bo nawet na imprezy albo mocno wytuszowane rzęsy, albo jeszcze eyeliner do tego - cienie tylko czasem, jak pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zauważy i na pewno się zachwyci, nie ma to tamto ^^
    ale to jest fajna sprawa, bo nie dość, że wypróbujesz jakieś nowe makijażowe pomysły, stworzysz coś ślicznego, to jeszcze świetna przy tym zabawa :))

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.zeberka.pl/art.php?id=13088 - przeglądałam sobie tak w googlach i znalazłam to. to jest szalone ;D tylko ani się w tym pokazać, ani takie coś zrobić, ani co - ale przyznam, że dość zaskakujący pomysł :D

    OdpowiedzUsuń