Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 16 sierpnia 2011

Pigmenty.

Hejka;) 



Witam was, ćwiczyłam dzisiaj malowanie moimi pigmentami MACa Mam nadzieję, że nie wyszło źle, cały czas jeszcze się uczę:) Aby nie były zbyt mocne położyłam pigment najpierw na spryskaną wodą rękę, później roztarłam pigment a następnie nałożyłam pędzelkiem na powiekę, rozcierając. Efekt wyszedł o wiele bardziej subtelny, o taki mi chodziło :)  


Będę na pewno jeszcze ćwiczyć moje umiejętności makijażowe, oraz szukać inspiracji :) 


Może następnym razem zrobię coś moją paletą:) Kupiłam ją dawno, ale nie używałam jej zbyt często, nawet widać na zdjęciu, że niektóre cienie nie były ani razu użyte;/  


A więc czekam na inspiracje od was, będę jeszcze czegoś szukać:)

 Pozdrawiam was i zapraszam do komentowania :)


PS. Babcia mi znowu przyszła i truje dupę, że jakiś szybownik się rozbił... a ja, że oni już tak mają... Taka prawda, że wiem o co jej chodzi... "Ten Twój "J" się w końcu rozbije i co będzie" Tylko taka prawda, że przecież mu nie zabronię latać;/  A kurcze tylko coś się stanie związanego z lotnictwem i już do mnie lezą... że powinnam mu do głowy nakopać!!!@  Co ja mam z tym fantem zrobić?? 

9 komentarzy:

  1. jejku, ile kolorów !
    ale powiem, ze bardzo ładny wyszedł Ci ten makijaż ; - )
    z pewnością znajdziesz jakieś genialne inspirację, a o ile będę mogła pomóc to i ja coś podrzucę, jak znajdę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. olej to ;) takie ciągłe myślenie o wypadku może doprowadzić do jego przyciągnięcia :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh tylko właśnie moja babcia tak lubi "KRAKAĆ" i przyciągać;/

    OdpowiedzUsuń
  4. no wiesz, pasji niesety nie porzuci:< A kolorki bardzo ładne, makijaż również!:)

    odwiedź&skomentuj mojego bloga, proszę<3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Whoaaa !! Ale masz tych cieni :P ja używam zaledwie jednego :czarnego :p może to dlatego, że sama sobie nie potrafię zrobić makijażu :P


    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie to wygląda, delikatnie i z klasą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy nowa notka? czekam i czekam :(!

    OdpowiedzUsuń