Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 2 sierpnia 2011

Sesja zdjęciowa w Pałacu Żagańskim


Sesja w nowej sukience gotyckiej:) 


Na tle kominka w spódniczce falbankowej:) 


W tle widać Pałac od zewnątrz:) 


Wielkie drzwi i marmurowa posadzka o0 ;)


Moja Chińska bluzeczka:) 


Podoba mi się to zdjęcie:)


He he Nogi:)


Znowu widać pałac:) a raczej jego drugie skrzydło:D


Portrecik:)


Świetna jest ta sukienka:) Dodaje mi bioder :D Czad!


Zdjęcia nie są retuszowane ani nic ponieważ fotograf był w sesji objazdowej i dostałam totalnie surowe fotki, jak dostanę obrobione na pewno będą lepsze.

8 komentarzy:

  1. oj tak, nogi <3 oddaj mi je! :D

    obserwuję i zapraszam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. booskie nogi! też chce takie ;D

    zapraszam do mnie: colorfullysoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie :
    i-follow-fashion.blogspot.com
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowite, od razu pokochałam Twojego bloga <3
    masz bardzo ciekawe posty, świetne zdjęcia, cóż.. będę wpadać częściej :)

    / obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia.
    Zapraszam do siebie
    http://anna-fanfreluches.blogspot.com/2011/08/letni-konkurs-w-oczekiwaniu-na-kolejna.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ta sukienka jest przepiękna... ta chińska bluzka też - ma cudowny haft
    sama chciałam taką kupić ale na allegro czy gdzieś są jakieś tanie ryneczkowe wersje...

    OdpowiedzUsuń
  7. Musisz się zaczaić, czasami można spotkać na allegro też takie sprowadzane prosto z Chin:)

    OdpowiedzUsuń