Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 14 sierpnia 2011

Słitaśnie:)

Hej:)

Ale wczoraj był śmieszny dzień, przyszła do mnie Agatka, z Cycem(Cyc to kolega poznałam go na kolonii kiedyś:D) Napiliśmy się Capucino i w ogóle słodkości były:) Agatka malowała mnie i J :) Ale jej śmiesznie wyszło, pokażę wam ten najfajniejszy rysunek:D

Gęba mi się cieszy jak to widzę;D :D :D Sikam!!!

No a teraz na poważnie ćwiczyłam dzisiaj moje pigmenty MACa puki co te jaśniejsze:) I wyszło całkiem dobrze;) 


Złoto i róż:) 

Pigmenty są bardzo fajne, lubię je i cieszę się, że je mam:) Są bardzo wydajne i duży plus- nie mają żadnych dodatków, więc nadają się też dla alergików, takich jak ja;)  Nie mają ani zapachów, ani konserwantów, niczego innego co mogło by uczulać:) Mnie osobiście jeszcze ani razu nie uczuliły, natomiast zwykłe cienie bardzo mnie uczulają, zaraz mam czerwoną powiekę i strasznie mnie piecze;/ Pudełeczka nie są duże, ale naprawdę nie wielka ich ilość wystarczy na naprawdę długo:) 


Dodaję fotkę, może ktoś mi doradzi jak można je ładnie zestawiać:) I jakie macie wizje makijażowe:):D Wiadomo, trzeba się otworzyć na wizje innych, bo czasami nie dostrzegamy całkiem fajnych połączeń:) 


Dodam zdjęcia w całości:) Jak mój makijaż na dziś wygląda;) 





3 komentarze:

  1. śliczny makijaż :) mi by te pigmenty nie pasowały, straszna ze mnie niezdara wszystko bym rozsypała od razu :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam, na pewno byś dała radę;D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ile pigmentow pozazdroscic :) i super kolory !

    OdpowiedzUsuń