Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 9 sierpnia 2011

takie tam... :)

Hej :)


Kupiłam sobie cudowny żakiecik w moim ulubionym kolorze! I bluzeczkę z żabocikiem (zdjęcie wrzucę w innym poście). :) Są cudowne, leżą na mnie wspaniale.

Ostatnio  w moim życiu dzieje się bardzo dużo! Mój kochany chłopak - J. zabiera mnie ze sobą w piątek do Berlina. Nie mogę się doczekać :) Zabiera mnie tam bo zawsze chciałam zobaczyć Berlin. xD Natomiast w Sobotę i Niedzielę jedziemy na jakiś Festiwal Komedii Polskiej. Nie wiem o tym zbyt wiele, ale J. bardzo mnie prosił, żebym tam z nim pojechała he he :D Jak widać nie może się beze mnie obejść :P
Zostajemy tam na dwa dni, więc na pewno powylegujemy się w jakimś ekstra hotelu jak zawsze :D J. na tym nie oszczędza :D Raz byłam z nim w Warszawie to zmusił mnie do dłuuuugiego pobytu w saunie hihi a później piliśmy szampana w szlafrokach na łóżku :D :D sikam :D  Byliśmy w hotelu Holiday In czy coś takiegonie znam się na tym :D bardziej pamiętam ten szampan niż nazwę he he
On to taki zawsze jest, pierw mnie upije a potem chce się miziać :D
Mój Kochany J. :*:*:*:* XD


W ogóle koleżanka mojej przyjaciółki zachwyciła się nami obiema i chce nam robić sesje zdjęciową :D nie mogę się doczekać! ależ chodzę podekscytowana 
Ostatnio miałyśmy tę gotycką sesję ale o niej już pisałam :D też było świetnie!!!!!!


Byłam też ostatnio na zakupach z J. i kupił mi tyle nowych rzeczy :) on lubi chodzić ze mną na zakupy :D najlepsze że pierw chodzę z moją przyjaciółką na zwiady ha ha co buczy w sklepach z ciekawości, a potem jak opowiadam J. to sam pyta czy coś ładnego znalazłam i chce iść kupować :D:D:D rama

Dzisiaj znowu idę do niego wieczorem, kocham jak sam przygotowuje mi śniadanka do łóżka :))) :***
Zawsze chętnie robi mi jajeczka :D on ma takie dobre, podkrada swoim kurom
w ogóle muszę chyba nadać im imiona, jedna na pewno będzie Brunhilda :D leje:D nie mogę:D


Zdjęcie z moich studiów -  już chyba je tu pokazywałam, ale że niedługo Październik to wczuwam się w klimat he he  :D :))  Zaczynam znowu Malarstwo, zrobię sobie magistra
kto wie czy później nie będę jakimś zaczepiastym doktorem z malarstwa hi hi sikam :D:D
doktor Dorotka XD

Jak to dobrze, że jest coś, co tak kocham robić...
niektórzy niestety mają taką pustą osobowość, że żerują na innych :/ :( można powiedzieć że są puści jakby dementor ich wyssał he he sikam :D  Nie mają własnych zainteresowań, żyją cudzym życiem... kiszą się w chacie i w ogóle :/ jedynym ich zainteresowaniem jest jakieś obgadywanie itp ... nie wiem jak ludzie mogą nie wiedzieć co chcą w życiu... jak to można nie mieć chociaż najmniejszego celu? takiego jak jakieś zwiedzenie świata

jak można tak żyć jak jakaś roślina? ;/

Dobra kończę już się rozpisałam jak cholera :D :D
PS. módlcie się o dobrą pogodę bo J. chce mnie zabrać na 2-3tyg nad morze ale ciągle jest sraka nie słońce :( ja się modlę i wy się módlcie !! pliz :D chcę się pojarać na plaży w moim sexy stroju :D

1 komentarz: