Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 18 sierpnia 2011

Wczorajszy dzionek

Hmm Jakoś nie działał mi blog i nie mogłam dodać posta ;/ Więc dodaję teraz.
Zaraz idę do J więc muszę się streścić;/

A więc zacznijmy od zdjęć;)
Byłam na piwku ze znajomymi:) ogólnie były śmiechy chichy;D
Jechałam pierwszy raz w życiu na motorze XD he he :) rama ;D


Ha ha  porażam swoim pięknem:D :D:D:D:D:D

A więc do rzeczy, muszę zrobić grafiki do galerii na wystawę... ale cały czas zapominam o tym, żeby kupić ten przeklęty wałek do linorytu;/  Mam świetny pomysł ;) Żeby zrobić Varbina i Anarion (moje postacie) w jakiś dziwnych kolorach:) abstrakcyjnych, oczywiście, żeby wyglądało bardziej pro:) Bo jak namaluję elfy to nikt nie uzna tego za pro, a wystarczy, że dołożę jakieś dziwne wstawki i zaraz wszyscy się doszukują przesłania XD ;D   
A samo przesłanie jest bardziej i głębiej ukryte, i nie sądzę, że ktokolwiek się  go domyśli.

Heh ale was przynudzam... Mało kto interesuje się sztuką i jakoś nie mam poczytania jak gadam o swoich natchnieniach;/  

Oprawiła bym ładnie i  w ogóle... tak, żeby oba były oddzielone a jednak razem:) Fajnie no jak zrobię już to wam pokarzę:) Nie wiem czy  sama grafika będzie w kolorach niebiesko różowych czy wpadnę na jakiś inny pomysł:/ 

W ogóle irytuje mnie, że malowałam ilustracje do pewnej książki i została ona wydana, a nie dostałam za to ani grosza, mimo, że obiecano mi kasę. Dobrze powiedziano mi, że nie mają kasy i bla bla i się wykręcili, ale kiedy dowiedziałam się, że inne osoby, które tez dały swoje "grafiki" dostały pieniądze i egzemplarze książek, a mnie pominięto mimo, że wydano tam aż 3 moje ilustracje;/ Irytuje mnie to masakrycznie. Jak tak w ogóle można było postąpić!!!. Mam tę książkę w domu bo pożyczyłam ją od koleżanki, ona dostała tylko książkę, ale zawsze to coś zważywszy, że malowała tylko jedną ilustrację, ale powinna ona też dostać jakieś wynagrodzenie... Nie rozumiem tych układów, dlaczego jedne osoby są dyskryminowane a inne wynagradzane...        
;(((((((((((((((( 
 Na prawdę nie rozumiem tego świata.... 

8 komentarzy:

  1. kraj złodziei ot co

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo :) też jestem na zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ej, to jest żenujące - człowiek się stara, poświęca swój czas, ciężko pracuje, wkłada serce w całą pracę, a potem co -.- wierzę jednak, że ten incydent zostanie Ci w jakiś sposób wynagrodzony :*

    OdpowiedzUsuń
  4. moglabys do sadu ich podac..wiec mysle,ze sciemniasz z tymi ilustracjami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh to ty tak uważasz, tak się składa, że to prawda...Jasne, że mogę podać do sądu...

    OdpowiedzUsuń