Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Woodstock

Byłam na Woodstocku, z chłopakiem i psiapsiułkami:) ale było fajnie:D Mam dużo foteczek i w ogóle;)
Zawsze marzyłam o tym, żeby być na moim ukochanym zespole;D i się spełniło:D Super !!!

Cały koncert widziałam, bo byłam na barana i to dosyć z bliska:) Na tyle, że widziałam cały zespół i fajnie:D Ach nawet Andi do mnie pomachał:D  Czad:D

A tu tradycyjny makijaż woodstockowy :D


I koniec:D


A tu z koleżaneczkami:D Sweetaśnie:) Fotki cykał J . ;)



Ogólnie było super, spaliśmy pod gołym niebem na kocykach i w śpiworkach:) Gwiazdy były śliczne:) A jak się obudziłam to byliśmy mokrzy od rosy:) Dziewczyny oczywiście wygodnickie spały w moim namiocie:)
Wracaliśmy w nocy:) byliśmy na 5 i 6 sierpnia a wracaliśmy 6 sierpnia nad ranem:) na 4 rano chyba byliśmy już w domku:) Cy jak kto woli na 4 w nocy :)

2 komentarze:

  1. fajnie że zrobili ci zdjęcie na W.! ja jestem pewna że mi też ktoś strzelał ale nigdzie ich nie mogę znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom, mi i Jasiowi też pełno napstrykali, ale to chyba były jakieś prywatne osoby i dlatego nigdzie ich nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń