Łączna liczba wyświetleń

sobota, 13 sierpnia 2011

Wycieczka do Berlina;)

Hejka;) 

To znowu ja;) Opiszę wam w miarę oczywiście możliwości moją wczorajszą podróż do Berlina;) Wróciłam bardzo późno więc nie dałam rady tego zrobić wcześniej:D 


Czekam na J w ogródku:)


Na lotnisku w Berlinie, przyjechaliśmy odwieźć siostrę J ;) Była u niego na wakacjach. 


Potem pojechaliśmy do centrum Berlina, łaziliśmy po centrum handlowym, na zakupki:)) Jasiu wsiąkł na stoisku Aple :) Hi Hi Ach ci faceci:D  Ja nie wiem jak można się podniecać pikselami na monitorze...XD Rama.

:) Słodziaśnie;D Fajny widok był w tej galerii ;) Za oknami pada masakrycznie  a my sobie foteczki cykamy i robimy zakupki :)
J chce kupić  wielgachny telewizor i oglądaliśmy jaki by był najfajniejszy:) Kurcze po co nam kino w domu:P  Rama  takie wielkie, że szok!!! 


Rama fotka ze Zgredkiem :D  Hi hi ale z nas dzieci :D Lubię HP więc nie mogłam się oprzeć pokusie:D :D :D


 Pod KA DE WE  chyba się ta galeria tak nazywała, aczkolwiek z moją pamięcią do nazw nie gwarantuję;):P J zaparkował w nie za bardzo legalnym miejscu, żeby było wszędzie blisko, a potem musieliśmy zwiewać przed policją:D Hi Hi Na szczęście mandat nas ominął.  Nie zdążyli:D


J kupił mi bardzo drogie perfumki:) Tu widać jak testuje:) He he 
Potem byliśmy coś zjeść i takie tam. Trafiliśmy na jakąś dyskotekę, na której chyba same 12 latki były:P He he Było już bardzo późno :) Więc byliśmy już zmęczeni. Powoli zbieraliśmy się do powrotu:) 

Właśnie dzwonił J i powiedział, że pojedzie sam na ten cały festiwal :( Bo będą sami faceci:( Nie podoba mi się to;/ :(:(:( Ja też chciałam jechać...;/ :(

8 komentarzy:

  1. haha, a takie tam, ze Zgredkiem :D
    chciałabym pojechać do Berlina! miałam plan, żeby wyciągnąć rodziców i przyjaciółkę, tylko nie mamy kiedy, bo za tydzień - kiedy planowaliśmy ewentualny wyjazd na parę dni - moja przyjaciółka jeszcze jest za granicą na wczasach - szkoda, ale może w przyszłe wakacje, albo po prostu innym razem się wybierzemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Berlin, jakieś inne niemieckie miasta po drodze i to: http://www.tropical-islands.de/pl/goscie.html <3 jak byłyśmy we Włoszech nasz kolega bardzo zachwalał ten park rozrywki - opowiadał, że był na wyciecze i wrócił z kapitalnymi wspomnieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hello:) sypkie cienie najlepiej jest nakładać palcem, ale są dość intensywne wtedy. Albo pędzelkiem, ale nie włochatym czy z poduszeczką, tylko takim gumowym. Sephora ma taki, przezroczysty. Cienie trzymają się niego, nie obsypują się. Pędzel jest trójkątny, ma kształt aplikatora, przez co możesz nałożyć cienie w każde miejsce na powiece.

    OdpowiedzUsuń
  4. a chodzi o to, że obsypują Ci się i makijaż jest brudny?

    OdpowiedzUsuń
  5. no w sumie to mają do siebie pigmenty, że są dość intensywne:) Możesz ewentualnie po nałożeniu przypudrować je lekko. Z tym, że jest ryzyko, że stracą blask. Ale jeśli będzie to puder transparentny, np. Anti Shine Kryolana, to nie wiele powinno się zmienić, oprócz intensywności oczywiście:) Albo spróbuj nałożyć cień na pędzelek, a później ten pędzelek zamocz w cielistym satynowym cieniu i dopiero wtedy nałóż na powiekę. Taki cień trochę rozjaśni pigment.

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaa, piękną masz marynarkę!

    OdpowiedzUsuń