Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 5 września 2011

Ach

Hmm trzeba w końcu napisać nowego posta... A ja ciągle zamulam,,, Chodzę totalnie niedospana...
Pokarzę wam kolejny filmik, który dodałam niedawno, jest to dłuższa wersja tego poprzedniego:)


Dodaję tez mój ostatni makijaż :) 



No i na prośbę Aneteyszy Outfit, który razem z makijażem tworzą dobry zestawik na jakąś fajną imprę:))) aczkolwiek nie mam ostatnio do nich szczęścia... Nie wpuścili nas ostatnio do miejscowego klubu F1 ale była masakra...Koleżanka ma dożywotni zakaz wstępu do owej dyskoteki i zrobiła się z tego straszna rozróba:(

No a więc Outfit


Z białą koszulą

A tu z szarą.
Nie mogę dojść która koszula lepsza, mówią, że biała a wy co o tym sądzicie??
Dodam, że byłam u adwokata, ale ona nie widzi tej całej sprawy z książką w kolorowym świetle...Nie wiem co z tego wyjdzie... Nie ma sprawiedliwości na świecie:/ ...

16 komentarzy:

  1. Z ciemną koszulą lepiej :)
    Napisz coś więcej o tej rozróbie :D
    Która to z Twoich koleżanek ma tam zakaz wjazdu i dlaczego ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki i zapraszam do obserwacji moich postów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczny makijaż! :)Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszule obie są w porządku,ale te spodenki...

    OdpowiedzUsuń
  6. według mnie szara jest lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wg mnie pierwsza jest ładniejsza :) Do tego śliczne buty!
    Obserwuję i zapraszam (w obecnej chwili trwa u mnie dodatkowo rozdanie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Te spodenki są okropne i fatalnie w nich wyglądasz:/ Wyrzuć je i przy okazji buty...Z innej beczki nie gniewaj się ale za często używasz słowa rama (cokolwiek ono znaczy). Czytając Twoje posty bardzo mnie to irytowało poza tym robisz takie błędy że mózg mi paruje. Czytaj posty kilka razy zanim je opublikujesz plissss;)

    OdpowiedzUsuń
  9. I czytanie 100 razy nie pomoże...Jak bym nie czytała i nie używała słownika... a co się znowu w butach nie podoba??

    OdpowiedzUsuń