Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 12 września 2011

Hmmm

Nom ogólnie nuda, 
Dodam moją ulubioną szmineczkę ASTORa:) Na specjalne okazję, mega czerwona i wyzywająca:D Uwielbiam ją:). Oczywiście tylko na wieczór,:)





Jakoś słabo widać, ale szminka jest bardzo fajna, uwielbiam ten kolor:)

Byłam z Agatką dzisiaj pomagać jej wybrać właśnie szminkę:) Ona chciała jasną:)

Dodam jeszcze, że maluję kolejna prackę, Nawet jakoś mi idzie;D


20 września mam egzamin wstępny na studia magisterskie... A potem w październiku jedziemy z "J" do Szwajcarii w Alpy na tydzień :), W końcu coś wakacji załapię:) Wiem, że da mi wycisk i będę umierać:P Chociaż będę miała co wspominać:P Nie mogę się doczekać:D

4 komentarze:

  1. powodzenia na egzaminach, świetny rys :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaale Wam zazdroszcę! Też bym sobie zrobiłą wolne i pojechała ogądać Alpy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. nom pierwszy miesiąc studiów to chyba tragedia się niestanie :D:P

    OdpowiedzUsuń