Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 29 stycznia 2012

Hejka

Nom to dodam może jakieś zdjęcia z podróży poślubnej do Rzymu:) Bo- Tak właśnie! Wzięłam ślub:) hi hi
Było fajnie, ale nadal nie mam zdjęć z samego ślubu:(  ani ze zwiedzania Rzymu, a s naprawdę fajne:) Nom więc dodam potem:)

Nom to pod Koloseum, he he aż wszyscy wkoło zaczęli nam robić zdjęcia:) hi hi Nawet jakiś fotograf(wyglądający na pro:)) Śmiesznie:)



Dobra to jak by co do dodam jeszcze za jakiś czas:)

A teraz może troszkę opowiem:) Więc w święta dokładnie 26 grudnia wzięliśmy ślub:) Było bardzo ładnie, świąteczny wystrój, kolędy i dodatkowo oprócz organisty solistka śpiewająca i flet, po prostu przepięknie:) Byłam bardzo zadowolona:) Potem aby załapać się jeszcze w wolnym czasie od nauki pojechaliśmy do Włoch, chociaż i tak kilka dni ze studiów mi wypadło i mam spore zaległości, teraz muszę nadrabiać;) Byliśmy tam 2 tygodnie:) Pozwiedzaliśmy dużo:) Byliśmy nawet w podziemiach Bazyliki Św Piotra i widzieliśmy jego KOŚCI :D ! Byliśmy też w muzeach watykańskich, kaplicy Sykstyńskiej. Niestety nie mam jeszcze zdjęć, bo mój MĄŻ zapominalski jest i dalej mi ich nie wysłał:P he he Ach najbardziej mi się podobał obraz Rafaela REWELKA ;) mam z nim słitfocie;D :D:D:D
Nom to jak tylko dostanę zdjęcia to od razu wlepiam na bloga:)
Pozdrawiam:) :D

9 komentarzy:

  1. Hej. Gratuluję ślubu i zazdroszczę sesji.. Ja brałam ślub w sierpniu i we wrześniu pojechaliśmy na podróż poślubną na Teneryfę. Mieliśmy plan aby zabrać suknię ślubną i garnitur i zrobić tam ponowną sesję ale ostatecznie zrezygnowaliśmy bo i bez tego mieliśmy spory bagaż! Życzę Ci wszystkiego dobrego na Nowej drodze życia.. obserwuję i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale lecieliście samolotem? My nie chcieliśmy dopłacać nadbagażu. Te lakiery firmy OPI dobrze kryją.. Niebawem na moim blogu pojawią się kolejne marki lakierów jak jesteś zainteresowana to zapraszam do poczytania:) Basia
    na-każda-kieszeń.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne, daj więcej! ślub dopiero przede mną ale podróż poślubna może także będzie do Włoch:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne miejsce, życzę Wam wytrwałości i dużo szczęścia!

      Usuń
  4. Cześć, jeśli chodzi o te korektory z mojego bloga z firmy Oriflame to szczerze Ci powiem, ze je kupiłam ale nie używam za bardzo. Mają nieprzyjemny zapach i źle się je rozprowadza po skórze. Drugi raz bym ich nie kupiła. Już lepszy jest z Oriflame ten dwukolorowy w sztyfcie taki (zielono-beżowy)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w nich nie chodziłam po polu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To gratuluje! Ja jak byłam w ciąży o dziwo nie miałam żadnych problemów z cerą.. życzę Ci dużo zdrówka i odpoczywaj póki jeszcze możesz;))

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje :)))!!!!! super zdjecia

    OdpowiedzUsuń