Łączna liczba wyświetleń

piątek, 25 maja 2012

Konkurs na Miss



hmmm Ciężko mi, siedzę sobie w domu i ubolewam, że nie mogłam w tym roku wziąć udziału w wyborach Miss Bachanaliów;/ Brałam raz udział, ale nic z tego nie wyszło, więc obiecałam sobie, że na pewno jeszcze wezmę w nich udział. A tutaj ciąża, w prawdzie planowana, ale nie pomyślałam, że to mi uniemożliwi takie przedsięwzięcia. O tuż za rok już skończę 25 lat i już będę za stara na takie rzeczy, bo jest ograniczenie do 24 lat;/
Chociaż nawet w tych konkursach mnie wymiatają grubsze dziewczyny... ech 
aż sobie powspominałam i zrobiłam pokaz slajdów z misów




A dodam, że to było w 2009 roku, więc raczej już sporo czasu minęło, tak mam za dużo czasu i rozgrzebuję takie rzeczy, a czuję się z tym jeszcze gorzej, że nie mogę nic robić, ani wyjść ani nic, bo do czerwca muszę odpoczywać iż mam zagrożoną ciążę, i kategorycznie Pani ginekolog zabroniła mi chodzić:((((





12 komentarzy:

  1. Jesteś z Zielonej Góry?!
    Ja nigdy nie brałam udziału w Miss Bachanaliów, ale za to w Miss Ziemi Lubuskiej tak :) i udało mi się przejść dość daleko..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To odpoczywaj i dbaj o siebie:) wybory to nie wszystko, teraz zdrowie maluszka najważniejsze

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzrost to nie jest główna wytyczna, ze mna do półfinału Miss Polski przeszła dziewczyna która nie miała nawet 170cm a była bardzo ładna ;)

    Ja miałam raz jeszcze próbować swoich sił ale również zeszłam w ciążę.;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziwię się że przegrałaś bo na zdjęciach wymiatasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tam dzidzia?Już na świecie?

    Asztarte z szafy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To gratuluję!Dziewczynka?
    Pochwal się maleństwem;)I niech się zdrowo chowa;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam niecierpliwie;)Ale nie popędzam, wiem, że przy takim maleństwie dużo roboty (i dużo szczęścia;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie jest talia?

    OdpowiedzUsuń
  9. fakt, śliczna z Ciebie kobieta, ale bez talii...

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm no ja bym raczej powiedziała, że bioder nie mam :P bo w tali mam 57:) a teraz po ciaży to już mam:)))

    OdpowiedzUsuń