Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 6 stycznia 2013

Hej,
Dodaje pokaz slajdów, ze zdjęciami z Chorwacji, 
Mam nadzieję, że dobrze podpisałam:)
Niestety błąd mi się wkradł, Meczenie/Meczenie, ale nie chciało mi się już usuwać filmiku i dodawać go od nowa.
Tyle czasu już minęło od wyjazdu, że już nawet nie wiem co mam napisać, niestety Jasiu dopiero niedawno mi je przesłał;/ 

Początek podróży, znaczy się tej którą mam na zdjęciach, rozpoczyna się w Wiedniu 


Potem zajechaliśmy do Chorwacji. Dojazd był krótszy , bo tylko 2 dni, natomiast droga powrotna aż 4:)

Fajnie by było jeszcze sobie pojechać, :) 
Dużo pożarów było, praktycznie na każdym kroku, gdzie nie pojechaliśmy tam było pożar;D 
Mamy nawet filmiki jak samoloty gaszą pożary, o zaraz poszukam ;)

video

Nom to na razie na tyle, jutro napiszę coś więcej.
Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz