Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 28 lutego 2013

Hej,
Tak dzisiaj sobie postanowiłam napisać posta,
Moje dzidzi już mówi, "ma ma", "ta ta" i ba ba" sama się dziwię, że tak szybko:) za to jeszcze sama nie siedzi  a ma już skończone 8 miesięcy:) Tylko jak ją posadzę to sama siedzi, albo jak jest pod ukosem to wtedy sama usiądzie:D
Tak przy okazji dodam trochę zdjęć z Dubrownika, byliśmy tam na samym końcu naszej podróży do Chorwacji. Taki powiew lata zimą:) he he No w każdym razie było tam bardzo fajnie i ciepło, nie kąpaliśmy się w morzu za dużo, ale za to ile zwiedzania:) Na mury obronne niestety nie weszliśmy, bo tam dużo schodów a my z wózkiem więc- niestety...






Nom, Widoki świetne, posadzki wyślizgane:D Jakieś laski przechadzały się po głównej ulicy w mega wysokich szpileczkach:P ( hmm chyba nie zwiedzać:D) Boczne uliczki, w których były bardzo wysokie schody, o zaraz wkleję:)


Oczywiście zdjęcie robiłam moim telefonem więc jakość nie jest za dobra. Dodam, że niestety mój tel się zepsuł:(

No i tak na koniec pokażę prackę, które nie jest jeszcze skończona, ale dobrze się zapowiada:) Tak myślę;) Nom, nie wiem kiedy ją skończę, ale chyba znowu sobie za wysoko postawiłam poprzeczkę... 


Zamierzam zrobić to bez lineartu, no ale zobaczymy

Pozdrawiam Was:):* 
O ile ktoś jeszcze mnie w ogóle czyta;D


1 komentarz:

  1. Zajebista figura jak na młodą matkę :)

    OdpowiedzUsuń