Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 21 lutego 2013

Kompletne Nic.

Hm, u mnie to nic się nie dzieje, siedzę z dzieckiem i zamulam, nie mam nawet jak pomalować. 
Jak czytam jakieś porady dla matek z dziećmi to wszystkie zaczynają się od tego, że najpierw musisz się wyrwać bez dziecka, np ze znajomymi albo na zakupki, u mnie to nie możliwe, więc nie wiem jak mam traktować wszystkie kolejne porady... XD Obecnie mała złośnica ząbkująca śpi, więc mam chwile czasu:D he he 


Jakiś czas temu sobie trochę jednak porysowałam, niestety o malowaniu nie ma mowy chwilowo, z braku miejsca. Dorzucę więc zdjęcia. 






U mnie zdjęcia niestety telefonem, bo aparatu dalej się nie dorobiłam;/ 
No jednak trochę tego pomalowałam przez ostatni miesiąc;) he he, no ale wszystko bez farb. 
No może uda mi się trochę częściej pisać coś... postaram się. 

1 komentarz:

  1. Weź się w garść. Nie zamulaj. :)

    OdpowiedzUsuń