Łączna liczba wyświetleń

sobota, 7 grudnia 2013

MASAKRA

U nas jakiś koszmar, kilka dni temu zepsuła się suszarka, a wczoraj zmywarka! Musiałam dzisiaj umyć naczynia ręcznie z 3 dni! Straszne!
 
A tak ogólnie to jak jest nie za fajnie to naj lepiej zająć się tym co idzie lepiej:D
No to się pochwalę tym co ostatnio dostałam:D
A tym tajemniczym czymś są Perfumy Gucci:D he he szwagierka kupiła na odprawie celnej na lotnisku czy jakoś tam:D Dodaję fotkę:D:P
 
 
 
 
Zapach bardzo mi się podoba, nie jest jakiś strasznie mocny, raczej taki słodkawy:) lubię takie;D
 
 
A tak poza tym to czytam sobie książkę "grę o tron" a konkretniej całą sagę "Pieśń lodu i ognia"
 
Przeczytałam już "Grę o tron" "Starcie królów" i "Nawałnice mieczy" pierwszy tom:) No - jestem pod koniec już:P Super się czyta :D Jak ktoś będzie zainteresowany to coś opowiem na ten temat:D
 
No to do następnego:D










3 komentarze: