Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 12 grudnia 2013

Moje nowości

Dzisiaj mam dwie rzeczy do omówienia ;) 
Pierwsza to outfit na dzisiaj, chciałam bym też pokazać mój płaszczyk na jesień i buty :) no więc ogólnie ubraniowo dzisiaj :) 
Potem kolejne etapy mojej pracy nad obrazem olejnym. 

No więc dzisajaj na sobie mam :
-bokserkę Vero Moda
-bluzeczkę szarą też Vero Moda
-broszkę
-spodnie H&M
-buty na obcasie Mustang



Potem przy wyjściu na dwór dochodzi:

-Płaszcz Orsey
-szalik tunelowy Orsey
-czapka do kompletu Orsey




Więc tak wyglądałam dzisiaj :)
Dodam, że ten szalik tulelowy jest świetny:) można go założyć na na prawdę wiele sposobów :) Choć mógł by być w jaśniejszym kolorze, no ale jakoś nie było ;(

Makijaż dzisiaj mam prosty:
-krem Olay z podkłądem MaXfactor (BBkrem)
-puder transparentny Oriflame
-cienie Ruby Rose
-eye liner w pisaku Oriflame
-tusz do rzęs Oriflame
-szminka również Oriflame :)

Powiem tak, byłam dzisiaj w urzędzie pracy no i jeszcze nie chcę zapeszać, no ale może coś z tego będzie ;))) he he 

No więc dodam teraz ten obraz, nie wiem czy się będzie podobał, no ale jeszcze nie skończony, szczerze mówiąc nie lubię malować olejami, wszystko mi się rozmywa, trzeba czekać aż wyschnie, przez to malowanie trwa miesiącami,,, a za to uwielbiam malować akrylami :) moim zdaniem efekt po dobrym zawerniksowaniu jest praktycznie taki sam,,, 
Ostatnio gadała właśnie z kilkoma osobami właśnie zajmującymi się malarstwem i one mówią, że wręcz odwrotnie uważają malowanie akrylami za trudniejsze no nie wiem dlaczego mam jakieś odmienne zdanie na ten temat :P




No to mam nadzieję, że nie zanudziłam :) Pa Pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz