Łączna liczba wyświetleń

piątek, 6 grudnia 2013

moje obrazki nowe

    Zaczęłam ostatnio znowu trochę malować, męża naciagnęłam to zostaje z bebe a ja sobie chodzę do pracowni:) Zaraz dodam zdjęcia tego co ostatnio sobie skrobnęłam. 
 
 
 
takie tam bagienko, miało być na odwal a nawet fajnie wyszło:) Teraz maluję dosyć duży obraz olejny 60x80cm już sporo zrobiłam, dodam etapy pracy jak to wygladało po kolei:)
 
 
 
 
 
 
No jeszcze dużo roboty mi zostało:) ale w sumie chyba jest ok jak na razie:) Maluję dla koleżanki:) To ma być ona:) he he zobaczymy co z tego wyjdzie:D
 
No i jeszcze jeden dla takiej znajomej co robiłam:)
 
 
 
Nom to by było na razie na tyle, aczkolwiek niedługo będę miał pewnie coś jeszcze:)
 
Pozdrawiam:)
 
 

1 komentarz:

  1. Ojj pamiętam, kiedy ja miałam taki mega zapał do malowania :) ale chetnie i teraz bym cos stworzyla :) piekne prace! Buziaki, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń