Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 18 października 2016

Nieśmiało.

Witajcie,

Z racji tego, że od prawie pięciu lat jestem mamą, brak mi czasu na prowadzenie, życia prywatnego (w tym bloga) Życie rodzinne do tej pory pochłaniało mnie bez reszty. Nie dawało mi możliwości wyrwania się z tego.  Ale z tym koniec! Od teraz postanawiam walczyć o siebie, nie chce być tylko matką i żoną, chce być też sobą i dlatego wracam do prowadzenia bloga. Od 1 października pracuję w Żarskim Domu Kultury. Obecnie opiekuję się galerią, Więc jak by niebyło pracuję w zawodzie :)

    Będę pewnie jak do tej pory dodawać swoje rysunki i obrazy, ale także chciała bym rozszerzyć pole działania :) Zobaczę jeszcze w którą stronę to pójdzie.

Mam też nadzieję że nie zrezygnuję z kontynuacji prowadzenia bloga jak już to bywało :)

 
Jest to tylko kilka przykładów, tego co się działo jak mnie nie było. Między innymi kilka wystaw,
 
 
 
 Ja w Paryżu.
 
 
z dziećmi :)
 
 
 Mój "Koń" w galerii.
 
 
Moje 3 obrazy, z pleneru,
 
 
Nina w Chorwacji :)
 
Mam nadzieję, że wytrwam :) Trzymajcie kciuki :D

2 komentarze:

  1. Fajnie, że masz ambicje blogowe - mimo ze zycie z dzieciaczkami pochlania :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dam radę :) No i że się spodoba to co robię :)

      Usuń