Łączna liczba wyświetleń

piątek, 21 października 2016

Wystawa

Dzisiaj, napiszę o wystawie pokonkursowej, która będzie miała miejsce 5 listopada, w naszej galerii SWA
W wystawie będzie brało udział wielu rtystów, Żarskich i nie tylko. Konkurs Salon Jesienny jest to cykliczne wydarzenie, ja osobiście biorę w nim udział od 15 roku życia, choć kilka razy opuściłam ;)
W tym roku dałam tylko jedną pracę, mam nadzieję, że zostanie zakwalifikowana, bo i różnie z tym jest :) Właśnie rozmawiałam ze swoją znajomą, która przyszła odwiedzić galerię, trochę sobie obgadałyśmy całe to przedsięwzięcie :) Owszem dobrze, że coś takiego się odbywa, ale jak się tyle lat to wszystko obserwuje, widzi się, że od 15 lat a i dłużej ci sami artyści są nagradzani, trochę to człowieka złości, bo mają oni po 75 lat i więcej, co by nie dali to jest łał, jest to oczywiście zrozumiałe, ciężko jest się porównywać z kimś kto tworzy przez 60 lat. Jest to powodem tego, że młodemu twórcy jest ciężko się przebić przez ten mór. Ja zostałam wyróżniona w kategorii grafiki 2 razy a w zasadzie jeden raz wyróżnienie było równoznaczne z nagrodą, bo nagród nie było. A co dziwne w kategorii malarstwa nigdy nie byłam nawet wyróżniona. Wiele osób mówi, że to dyrekcja tak ustala, że cały czas dostają nagrody te same osoby, ja wolę sobie tłumaczyć, tak jak już mówiłam tym, że nie ma co konkurować z doświadczeniem. Każdy ocenia to indywidualnie. Biorę udział w tym konkursie, nie dla nagród, ale aby gdzieś tam zaistnieć i się pokazać.
A to Obraz olejny, który namalowałam całkiem niedawno. Właśnie jego zdecydowałam się dać na Salon.
 
 
 
Więc zapraszam na 5 listopada, jutro już będą obrady Jury, ciekawe co wymyślą tym razem :) Czy się mój obraz zakwalifikuje ? :) Mam nadzieję, że tak. Na nagrodę nie liczę, bo już nie raz dawałam lepsze obrazy, ten nie ma nic w sobie szczególnego. 
Pozdrawiam was, no i piszcie co tam byście chcieli wiedzieć więcej ;)

4 komentarze:

  1. Niom szczere. Fajnie napisane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehhh bardzo często tak jest, że doswiadczneie i pozycja w "grupie" ma znaczenie... Wazne ze sie rozwijasz ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najważniejsze, i własna satysfakcja :)

      Usuń