Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 12 lutego 2017

Wspomnienia z wakacji.

Ten mój blog to już totalny Misz-Masz :) 
Kupiłam sobie wczoraj statyw, może znowu zacznę nagrywać filmiki, jak kiedyś? Co wy na to? Zwłaszcza z mojego malowania bym chciała nagrywać. To tak o bieżących sprawach :)

dzisiaj pokarzę wam zdjęcia z tegorocznych wakacji, w tym roku była np. Albania, Czarnogóra, Chorwacja. Bardzo ciekawe kraje, choć Albania bardzo dzika. Byłam w szoku, jedziemy sobie górską drogą... a tu znak ograniczenie 10 km/h dziwimy się o co chodzi? nagle patrzę za okno a tam praktycznie kilka cm od przepaści! a droga bez asfaltu ani barierek, totalna dzicz :) Tylko dla amatorów mocnych WRAŻEŃ :D  Już nie wspomnę, że nawet w Tiranie nie było żadnego centrum handlowego, jedynie osiedlowe sklepiki jak u nas za PRL-u :) Kraj naprawdę nietypowy :) Choć Rumunia pod tym względem była też zaskakująca, np. wóz z koniem, albo baba z krową na autostradzie lub drodze szybkiego ruchu :) he he




 
Rozbraja mnie jak Nina pozuje ;D Zauważcie, że zawsze robi tą samą pozę :D ha ha


 
To Nina męczy Koty Kotoru :) Kotor to fajne miasto w Czarnogórze, słynące z masy dzikich kotów:) łażą po całym mieście i nie boją się nawet takich dzieci jak NINA :) Oprócz kotów są tam piękne mury i obwarowania biegnące po zboczach gór ;)


 
A tu tradycyjna kawka po turecku z tygielka ;)


Jak sobie przypomnę ile ja się nałaziłam i nadźwigałam... :)





 
 A to wspomniana przeze mnie Tirana :)


















i tu też Tirana :) He he Nina dewastuje zieleń :D


Plitwickie Jeziora :)


i tu :)
 
 
 i tu :)


A tu najnowsza kolekcja ;D :)



Tomek zaraz nie wytrzyma ;)



A to Split :)
 
]
Jakiś zamek po drodze, ale nazwy nie pamiętam jakoś ;)






A tu ja stawiam obiad w Splicie :)

















i znowu plitwickie jeziora ;)



 
A tu Jasiu stawia ;) w Tiranie :)

 
Piszcie komentujcie;) no i może mówcie co chcielibyście jeszcze ciekawego przeczytać ;)

10 komentarzy:

  1. Ja chetnie oberjze filmiki z malowania ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabiorę się może dzisiaj, ale kiedy uda mi się zmontować to nie wiem :) he he

      Usuń
  2. Ja jestem zachwycona Chorwacją. Chętnie pojechałabym również do Czarnogóry i Albanii.

    Plitwickie Jeziora też wspominam miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam naprawdę fajnie :) też uwielbiam Chorwację, choć w Grecji było bardzo sympatycznie, zwłaszcza na zupełnie dzikiej plaży... Po prostu rewelacja :)

      Usuń
  3. Chorwacja jest przepiekna! Moze w wakacje uda mi sie tam wybrac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna faktycznie :) u nas musi się trochę uspokoić, to może wyjedziemy gdzieś :) he he

      Usuń
  4. Ekstra, zazdroszczę pozytywnie Tych Twoich wojaży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach nie widzisz jaka ja byłam zmarnowana, choć ja to widzę, no ale Jasiu mówi "jak wrócisz do domu to będziesz odpoczywać" ale ogólnie fajnie powspominać ;)

      Usuń
  5. Zazdroszcze wyjazdów! zdjecia sa super, taka przygoda ahhh! mozesz dodac jeszcze koszty takich wycieczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dołożyłam 1000 zł + kasa wtedy już z 500+ a reszta wiadomo mąż to on prowadzi notatki dokładne :) choć chyba najdroższa jest benzyna, w poprzednich latach to jednak on wszystkie koszty pokrywał bo ja wtedy nic nie zarabiałam ;)

      Usuń