Łączna liczba wyświetleń

piątek, 10 lutego 2017

Zdjęcia

Hej,
W zasadzie fotografem to ja nie jestem, ale z racji, że bywałam tu i tam, to trochę zdjęć mi się nazbierało, tak stwierdziłam, że może je dodam. W moich planach były to po prostu zdjęcia do moich obrazów, więc nie są jakieś pewnie szczególnie super.

Rumuńskie Karpaty,

W planach miałam zrobić post o mojej podróży do Rumunii, o tym, że byłam w zamku Drakuli... no ale do dziś nie dostałam zdjęć... Już nie wspomnę o Rzymie z 2011 roku bo tych zdjęć też nie mam :(

 
To Nina w Salonikach:)





A tu zdjęcia Grecji, pogoda była już taka pochmurna, bo zbliżała się jesień. :)


A to już Polska :)
Mam nadzieję, że za jakiś czas będę mogła dodać coś więcej :)

2 komentarze:

  1. Piękne fotografie i zawsze na pewno przywołują wspomnienia :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń