Łączna liczba wyświetleń

sobota, 22 kwietnia 2017

Rysunek dla córki.



Zapraszam, was do obejrzenia mojego najnowszego filmiku, Mam nadzieję, że was nie zanudzę, wiem, że ludzie nie lubią tak długo oglądać, i tak skróciłam to z 2 godzin do 18 minut ;D he he. Edycja zajęła mi długo bo kilka lat minęło odkąd obrabiałam filmiki.
Piszcie co myślicie, co byście chcieli oglądać, no i oczywiście jak wam się podoba mój rysunek ;)
W przyszłości chciała bym nagrać więcej filmików, niestety obróbka zajmuje mi dosyć sporo czasu. Obecnie pracuję nad dwoma szkatułkami, które na pewno wam pokarzę, jedna będzie ręcznie malowana. Pokarzę po kolei wam etapy jak powstawała. Mam też do wysłania szkatułkę, która będzie z dedykacją, więc naprawdę ostatnio dużo mam wam do pokazania a i jeszcze zaczęłam prowadzić szkicownik, ciekawa jestem czy chcecie zobaczyć moje szkice? Jak tak to dajcie znać ;D

10 komentarzy: