Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 9 maja 2017

Filmik kolejny :)

Hej :) 
Dodałam ostatnio nowy filmik na YT, z wyzwaniem, załączam więc linka ;) 

Chciała bym dodać w końcu zdjęcia z moich wyjazdów,,, niestety nie mogę się o nie doprosić... co mnie coraz bardzie denerwuje... Chciała bym też rozpisać dodawanie postów na FB, dodawała bym, w każdy dzień jakiś konkretny temat,,, np w czwartki, portrety a w piątki coś o moich inspiracjach. Niestety cały czas jeszcze nie jestem na tyle regularna aby dodawać coś codziennie, choć nie jest to nie możliwe... Planuję też jechać na plener graficzny do Niemiec, na którym na pewno coś powstanie ;) Chciała bym też zrobić kilka filmików z moich grafik, z oekaki, niestety Java coś mi szwankuje i nie chce mi otworzyć ani animacji ani rysowania... Nie mam teraz czasu aby to rozgryzać, pewnie zajmie mi to pół dnia, znając życie...No ale kiedyś będzie trzeba ...


 A teraz kilka prywatnych zdjęć z mojego Aparatu :) Magnolia z sąsiedztwa :) jako pierwsza :)



Uwielbiam Magnolie, ostatnio nawet zaczęłam akwarelkę z magnolią... Jeszcze jej nie skończyłam ;)


A to Ja z 2 lata temu ;) 


Nina w baseniku ;) 


Teraz już taka duża,,, te zdjęcia są z przed kilku lat,,, 


A to ja któregoś roku na sylwestra się wyszykowałam ;) he he 

Naprawdę chciała bym dodać te zdjęcia np z Rzymu z muzeum watykańskiego :((( niestety nie wiem kiedy będę mogła to zrobić... Już tyle lat minęło... że już nie będę tak dokładnie pamiętać wszystkiego... No ale chociaż trochę wam opowiem, no i mogła bym na FB zrobić dzień o tym gdzie bywam... itp. Co o tym myślicie? Mogła bym dawać o tym jak bywam w galeriach muzeach czy gdzieś...bywam czasami w ciekawych miejscach, choć teraz mniej... 
To piszcie co o tym myślicie, Pozdrawiam ;):)

5 komentarzy:

  1. śliczna Nina <3 piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Posadziłem magnolię,niestety ciut za wcześnie i chyba mi przymarzła :-( Naprawdę piękne fotki. Pozdrawiam cię serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez zasadziłem, ale chyba ma za duży cień, bo niekwitnie :)

      Usuń
  3. Dodawaj wszytko na spokojnie i w swoim tempie, nie martw się tym, na co nie masz wpływu ;) Ja ostatnio prawie na nic nie miałam czasu, bo uczyłam się przed egzaminami w collegu, na szczęście jutro już ostatni! Ufff!

    Przepiękne zdjęcia! Uwielbiam magnolię! Jest taka wdzięczna!
    Jesteś piękną kobietą i masz piękną córeczkę :)

    OdpowiedzUsuń